Zastrzeganie kart i dokumentów

Zastrzeganie lub czasowe blokowanie kart

Jeśli skradziono Ci kartę, zgubiłeś ją lub stwierdziłaś nieuprawnione użycie, to zobowiązany jesteś niezwłocznie zgłosić ten fakt w jeden z podanych niżej sposobów:

  • Infolinia  Banku BPS S.A. +48 86 215 50 50
  • osobiście w placówce Banku
  • za pośrednictwem portalu kartowego
  • system zastrzegania kart +48 828 828 828
plansza zastrzeganie kart

Zastrzeganie dokumentów

Utraciłeś dokument? Nie ryzykuj – zastrzeż go w Banku! Chroń najcenniejszy skarb – swoją tożsamość!

Zarówno Klienci Banku Spółdzielczego w Chojnicach jak i osoby nie będące klientami Banku mają możliwość dokonania zastrzeżenia zagubionych lub skradzionych dokumentów tożsamości. Bank Spółdzielczy w Chojnicach wprowadził możliwość przyjmowania zastrzeżeń dokumentów tożsamości  należących do nie-Klientów Banku.

Każda osoba może dokonać zastrzeżenia następujących dokumentów tożsamości:

  •     dowód osobisty,
  •     tymczasowy dowód osobisty,
  •     prawo jazdy,
  •     książeczka wojskowa,
  •     książeczka marynarska,
  •     paszport,
  •     karta stałego pobytu,
  •     dokument zagraniczny,
  •     inny dokument (niezdefiniowany),
  •     oraz dowód rejestracyjny, karty.

Za przyjęcie lub odwołanie zastrzeżenia dokumentu tożsamości pobiera się opłatę zgodnie z Taryfą opłat i prowizji bankowych.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy na http://www.dokumentyzastrzezone.pl/

plansza dokumenty zastzreżone