PRZELEWY KRAJOWE W PLN | ||
Rodzaj przelewu | placówka Banku | system bankowości elektronicznej |
PRZELEW WEWNĘTRZNY | ||
Na rachunek / z rachunku w Banku | w godzinach pracy placówki | 24h1 |
PRZELEW MIĘDZYBANKOWY WYCHODZĄCY | ||
ELIXIR2 | I sesja do godziny 7:05 II sesja do godziny 10:00 III sesja do godziny 13:00 IV sesja do godziny 17:00 | |
ExpressElixir (natychmiastowy)3 | w godzinach pracy placówki | 24h5 |
Przelew BlueCash (natychmiastowy)4 | w godzinach pracy placówki | 24h5 |
SORBNET6 | do godziny 14:00 | brak możliwości |
PRZELEW MIĘDZYBANKOWY PRZYCHODZĄCY | ||
ELIXIR | I sesja do godziny 11:30 II sesja do godziny 15:00 III sesja do godziny 17:30 | |
ExpressElixir (natychmiastowy)3 | 24h5 | |
Przelew BlueCash (natychmiastowy)4 | 24h5 | |
SORBNET | do godziny 16:00 |
PRZELEWY ZAGRANICZNE LUB PRZELEWY KRAJOWE W WALUCIE OBCEJ | |||
Rodzaj przelewu | Data waluty | placówka Banku | System bankowości elektronicznej |
PRZELEW WYCHODZĄCY | |||
Przekaz w trybie standardowym: | |||
polecenie przelewu SEPA, przekazy w walucie EUR | D+1 | 14:30 | brak możliwości |
pozostałe przekazy | D+2 | 14:30 | brak możliwości |
Przekazy w trybie pilnym (dostępna w EUR, USD, GBP, PLN) | D | 12:00 | brak możliwości |
PRZELEW PRZYCHODZĄCY | |||
Na rachunek w Banku | D | 17:00 |
1 Przelewy wewnętrzne zlecone po zamknięciu dnia operacyjnego w systemie finansowo-księgowym lub dniu wolnym od pracy obciążą rachunek/zostaną uznane na rachunek w danym dniu, ale zostaną zaksięgowane/zapisane w historii transakcji następnego dnia roboczego z datą waluty zgodną z wykonaniem przelewu.
2 Przelewy zlecone po godzinach granicznych obciążą rachunek w danym dniu, ale będą wysłane do odbiorcy w następnym dniu roboczym. Informacja o obciążeniu rachunku (w historii/na wyciągu) nastąpi w dniu wysłanie przelewu z datą waluty z dnia zlecenia tego przelewu.
3 Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym ExpressElixir mogą być realizowane, jeżeli rachunek bankowy Odbiorcy prowadzony jest przez bank, który przystąpił do systemu realizacji dyspozycji w trybie natychmiastowym oraz jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia płatniczego. Wykaz banków uczestników dostępny jest stronie internetowej: https://www.kir.pl/nasza-oferta/klient-indywidualny/rozliczenia/express-elixir. Zlecenia mogą być realizowane z rachunków bankowych prowadzonych w PLN na rachunki bankowe w innych bankach krajowych prowadzone w PLN. Zlecenia płatnicze w tym trybie nie są realizowane na rachunki bankowe ZUS.
4 Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym BlueCash mogą być realizowane, jeżeli rachunek bankowy Odbiorcy prowadzony jest przez bank, który przystąpił do systemu realizacji dyspozycji w trybie natychmiastowym oraz jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia płatniczego. Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym nie są realizowane na rachunki bankowe organów podatkowych i ZUS.
5 Przelewy realizowane będą z wyłączeniem planowanych przerw konserwacyjnych. Możliwość zlecenia polecenia przelewu natychmiastowego do innego banku zależy także od wyznaczonych przez dany bank przyjmowania takich przelewów.
6 Przelewy są przyjmowane do realizacji wyłącznie w dni robocze, do godziny granicznej.
Ważna informacja:
Klienci Banku Spółdzielczego w Chojnicach oraz ich kontrahenci mają możliwość weryfikacji realizacji przelewu pod adresem: https://bschojnice.pl/sprawdz-przelew.
Weryfikacja dotyczy potwierdzeń wydrukowanych lub pobranych poprzez Bankowość Internetową lub Aplikację Mobilną.