PRZELEWY KRAJOWE W PLN |
||
Rodzaj przelewu |
placówka Banku |
system bankowości elektronicznej |
PRZELEW WEWNĘTRZNY |
||
Na rachunek / z rachunku w Banku |
w godzinach pracy placówki |
24h1 |
PRZELEW MIĘDZYBANKOWY WYCHODZĄCY |
||
ELIXIR2 |
I sesja do godziny 7:05 II sesja do godziny 10:00 III sesja do godziny 13:00 IV sesja do godziny 17:00 |
|
ExpressElixir (natychmiastowy)3 |
w godzinach pracy placówki |
24h5 |
Przelew BlueCash (natychmiastowy)4 |
w godzinach pracy placówki |
24h5 |
SORBNET6 |
do godziny 14:00 |
brak możliwości |
PRZELEW MIĘDZYBANKOWY PRZYCHODZĄCY |
||
ELIXIR |
I sesja do godziny 11:30 |
|
ExpressElixir (natychmiastowy)3 |
24h5 |
|
Przelew BlueCash (natychmiastowy)4 |
24h5 |
|
SORBNET |
do godziny 16:00 |
PRZELEWY ZAGRANICZNE LUB PRZELEWY KRAJOWE W WALUCIE OBCEJ |
|||
Rodzaj przelewu |
Data waluty |
placówka Banku |
System bankowości elektronicznej |
PRZELEW WYCHODZĄCY |
|||
Przekaz w trybie standardowym: |
|||
polecenie przelewu SEPA, przekazy w walucie EUR |
D+1 |
14:30 |
brak możliwości |
pozostałe przekazy |
D+2 |
14:30 |
brak możliwości |
Przekazy w trybie pilnym (dostępna w EUR, USD, GBP, PLN) |
D |
12:00 |
brak możliwości |
PRZELEW PRYCHODZĄCY |
|||
Na rachunek w Banku |
D |
17:00 |
1 Przelewy wewnętrzne zlecone po zamknięciu dnia operacyjnego w systemie finansowo-księgowym lub dniu wolnym od pracy obciążą rachunek/zostaną uznane na rachunek w danym dniu, ale zostaną zaksięgowane/zapisane w historii transakcji następnego dnia roboczego z datą waluty zgodną z wykonaniem przelewu.
2 Przelewy zlecone po godzinach granicznych obciążą rachunek w danym dniu, ale będą wysłane do odbiorcy w następnym dniu roboczym. Informacja o obciążeniu rachunku (w historii/na wyciągu) nastąpi w dniu wysłanie przelewu z datą waluty z dnia zlecenia tego przelewu.
3 Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym ExpressElixir mogą być realizowane, jeżeli rachunek bankowy Odbiorcy prowadzony jest przez bank, który przystąpił do systemu realizacji dyspozycji w trybie natychmiastowym oraz jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia płatniczego. Wykaz banków uczestników dostępny jest stronie internetowej: http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/. Zlecenia mogą być realizowane z rachunków bankowych prowadzonych w PLN na rachunki bankowe w innych bankach krajowych prowadzone w PLN. Zlecenia płatnicze w tym trybie nie są realizowane na rachunki bankowe ZUS.
4 Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym BlueCash mogą być realizowane, jeżeli rachunek bankowy Odbiorcy prowadzony jest przez bank, który przystąpił do systemu realizacji dyspozycji w trybie natychmiastowym oraz jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia płatniczego. Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym nie są realizowane na rachunki bankowe organów podatkowych i ZUS.
5 Przelewy realizowane będą z wyłączeniem planowanych przerw konserwacyjnych. Możliwość zlecenia polecenia przelewu natychmiastowego do innego banku zależy także od wyznaczonych przez dany bank przyjmowania takich przelewów.
6 Przelewy są przyjmowane do realizacji wyłącznie w dni robocze, do godziny granicznej.
WAŻNA INFORMACJA:
Klienci Banku Spółdzielczego w Chojnicach oraz ich kontrahenci mają możliwość weryfikacji realizacji przelewu pod adresem: https://bschojnice.pl/sprawdz-przelew.
Weryfikacja dotyczy potwierdzeń wydrukowanych lub pobranych poprzez Bankowość Internetową lub Aplikację Mobilną.